Ve srovnání balicích materiálů plastové obálky jasně vítězí

.

Kartonové krabice stále patří k nejvíce využívaným balicím materiálům k odesílání objednaného zboží. Ovšem kdyby si prodejci důkladně porovnali, v čem spočívají jejich výhody a nevýhody oproti jiným obalovým materiálům, tak by své rozhodnutí možná přehodnotili.
rozesílání mailů
Za prvé, papírové krabice jsou těžké a objemné.
Ať se budete snažit sebevíce, tak jen málokteré zboží zcela vyplní použitou kartonovou krabici. S mnohem větší pravděpodobností v ní po zabalení zvoleného zboží zbude ještě mnoho nevyužitého místa. Je to dáno především jejím specifickým tvarem. To znamená, že v takové krabici budete zbytečně převážet mnoho vzduchu. Ovšem váš dopravce odvíjí cenu balíku od jeho celkové hmotnosti i rozměrů. A to je první velká nevýhoda.
Naopak plastová obálka je lehká, pevná a pružná, a tak balenému zboží padne jako na míru ulitá, bez zbytečných nevyužitých míst. To je dáno tím, že dokonale kopíruje tvar odesílaného zboží.
Za druhé, papírové krabice nezvládají kontakt s vodou.
Jistě i vám už se přihodila ta nemilá věc, že vám zákazník reklamoval došlou zásilku proto, že na místo dorazila v poškozeném či znečistěném stavu. To se mohlo stát snadno kvůli tomu, že krabice navlhla anebo se přímo rozmočila, a tak se zboží dostalo do kontaktu s vnějším okolím.
Kdybyste k balení využili plastovou obálku, podobné věc by nehrozila, neboť je dokonale voděodolná a nepromokavá.
nákup bund
A za třetí, balení do kartonových krabic je složité a zabírá mnoho času.
Každý si dokáže představit, co je potřeba udělat pro zabalení věci do krabice. Krabici musíte nejprve složit, poté do ní vložit zboží, a následně všechny spoje přelepit lepicí páskou, případně ještě zajistit provázkem.
Kdežto plastovou obálku stačí pouze vzít, vložit do otvoru potřebnou věc a jednoduše přelepit samolepicí klopu.
Jak je tedy vidět, balení zboží může být mnohem snazší a bezpečnější, pokud k němu využijete plastovou obálku.

Ve srovnání balicích materiálů plastové obálky jasně vítězí
3 (60%)1
.